CZOŁGI, KAJAKI, PARK LINOWY, OGNISKO, MILITARIA CZYLI KOLEJNY UDANY DZIEŃ DZIECKA ZE STOWARZYSZENIEM UŚMIECH DZIECKA I RODZINAMI ZASTĘPCZYMI

Dzień Dziecka 2019

W dniach 30 i 31 maja wspólnie ze Stowarzyszeniem Uśmiech Dziecka z Jastrowia oraz zaprzyjaźnionymi Rodzinami Zastępczymi zabraliśmy dzieci na 2- dniową wycieczkę do Bornego Sulinowa.

Dzień 1

Pierwszego dnia od razu udaliśmy się do na spływ kajakowy do miejscowości Nadarzyce. Pogoda dopisała - udało nam się pokonać dość spory odcinek rzeki Piława. nie obyło się bez rzecznych przeszkód, które wszyscy dzielnie pokonywali.

Po 5 h wiosłowania dopłynęliśmy do "mety". Tutaj czekał już na nas autokar, który zawiózł wszystkich na obiad, którym uraczyło nas Koło  Gospodyń Wiejskich w Nadarzycach. Przepyszne pierogi, wyśmienite naleśniki i obłędne zupy pomogły nam zregenerować siły i ruszyć w dalszą drogę.

Kolejnym punktem wycieczki był znany nam już doskonale Park Linowy w Rudnicy. Tutaj pomimo olbrzymiego wysiłku podczas wiosłowania dzieci i kilkoro opiekunów dzielnie wspinało się na linach i pokonywało kolejne trasy.

Zmęczeni ale szczęśliwi udaliśmy się do naszego miejsca noclegu i dalszej, wieczornej zabawy - mianowicie do Pensjonatu JOMIR w Bornym Sulinowie. Tutaj cudowny gospodarz obiektu sprawie nas zakwaterował i od razu zaprosił do wspólnej kolacji. Rarytasy na stole, muzyka i ognisko wypełniło resztę naszego udanego dnia. Cześć osób grała w siatkówkę, inni bawili się na terenie obiektu. Było bardzo miło.

Dzień 2

Po śniadaniu wyruszyliśmy całą ekipą na poligon wojskowy. Czekali na nas Ruda i Ślimak - czyli specjaliści od dobrej zabawy. Podzielono nas na 2 grupy, które ze sobą rywalizowały w różnych zadaniach związanych z militariami.

Budowaliśmy szałasy, pokonywaliśmy tory przeszkód, rozwiązywaliśmy łamigłówki, strzelaliśmy z broni, rozbrajaliśmy "bomby".

Wisienką na torcie tego dnia okazały się przejażdżki pojazdami wojskowymi. Niezapomniane wrażenia, radość śmiech i zabawa!

Na koniec udało nam się zwiedzić muzeum pojazdów militarnych dzięki uprzejmości http://www.militarne-borne.pl/l Dziękujemy za świetną organizację i profesjonalizm.

To był niezapomniany Dzień Dziecka, nie tylko dla dzieci ale  i dla opiekunów i wolontariuszy.

P.s. Lubimy spełniać marzenia :)